суббота, 21 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 11.

Основна перевага цього модуля, на мою думку, в тому, що він допоміг мені більш глибоко усвідомити необхідність демонстрації результатів роботи та удосконалити форми їх проведення. А найефективнішим для навчання моїх учнів буде ознайомлення більшого кола людей з результатами їх діяльності, яке спонукає дітей приділяти більше уваги та часу роботі над проектом, більш глибоко вникати у зміст вивченої теми.

пятница, 20 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 10.

Модуль дав можливість сконцентрувати увагу на найважливіших педагогічних технологіях та прийомах навчання,при яких центральною фігурою є учень , а не вчитель. А також удосконалила свої навички у керуванні процесом навчання через систему питань, яка залучає учнів до продуктивної праці, до глибшого розуміння змісту навчальної теми.

четверг, 19 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 9.

Обговорення питань модуля допомогло мені систематизувати свої знання та власні стратегії оцінювання і дало можливість застосувати інструмент оцінювання для отримання відомостей про навчання кожного учня. Вивчення стилю навчання учнів відкриває перед вчителем шляхи створення для кожного з них умов бути успішними при виконанні навчальних проектів, здійснювати індивідуальну підтримку та адаптацію навчального матеріалу до їх особливостей.

вторник, 17 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 8.

Вивчення модуля допомогло мені знайти новий підхід в оцінюванні рівня знань та вмінь учнів, допомогло здійснити ефективний моніторинг прогресу навчання учнів та врахувати їх навчальні потреби. Правильно вибрана стратегія оцінювання поліпшує якість навчання, розвиває в учнів навички самоконтролю,створює для них ситуацію успіху.

понедельник, 16 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 7.

 Створення прикладу учнівської роботи допоміг мені передбачити, які проблеми та труднощі можуть виникнути у дітей під час роботи над проектом, а також допоміг уточнити очікування від вивченої  теми та покращити методику навчання.

воскресенье, 15 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 6.

Цей модуль довів переваги використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме: чати, миттєві повідомлення,електронна пошта дозволяють учням спілкуватися з однолітками з різних країн світу через Їнтернет; блоги, вікі,та онлайн-документи дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що діти діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

пятница, 13 сентября 2013 г.

МОДУЛЬ 4-5

Ці модулі допомогли мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Інтернет- ресурсів у процес навчання моїх учнів, як ефективно шукати корисні відомості та дані, користуватися матеріалами, які захищені авторським правом, тобто правомірно використовувати інформацію.